Nekad Fabian123 | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004544940/

Ditt Hex-ID: 11000013e3e6fac (Hex)

Vad är din discord tagg? Fimpian#3101

Vem var det som bannade dig? shlajfer

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Kallar kvinnliga spelare för hora samt fearrp, lallare och sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pågrund av att jag utryckte mig fruktantsvärt illa och kallade en annan kvinlig spelre för hora. Och paniklämmnade. För att dem skrev att jag skulle bli perma bannad jag vet att det är otroligt fel men fick panik som sagt och hann inte tänka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkar köra min bil över rött ljus och ser blåljus bakom mig jag väljer att försöka fly ja krockar med bilen och kliver ur bilen och räcker upp händerna. Då blir jag skjuten med en el pistol och säger horsnut. Jag vill bara börja med att säga hur otroligt fel och nedsättande det var av mig att kalla henne för det. Jag gjorde det obetänksamt för jag var så inne i rollspelet och låtsades att min karaktär blev väldigt uppröd. Jag vet att man ska använda vårdat språk med glömde bort mig helt så jag ber så hemskt mycket om ursäkt. De andra poliserna skriver i ooc att dem ska permanent banna mig eftersom att jag verkligen tycker om att spela på denna servern panik lämmnar jag eftersom att jag hoppas på att få slippa ban vilket det också var väldigt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt eftersom att jag gjorde grymt fel. Men jag hoppas verkligen att jag kan få en till chans eftersom att jag verkligen älskar den här servern. Jag har även väntat med att göra en ny överklagan så jag hinner tänka igenom vad jag verkligen har gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Köra lugnare i trafiken. Spela med bra internet. och rpa så bra jag kan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vallt att ej ha så fullt ordval och absolut inte lämmna spelet i ett secnario. Och aldrig gå med personangrepp. Jag ångrar som sagt detta otroligt mycket och det ska inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig kalla någon för nåt fult som hora och aldrig lämma när man är i ett scenario. Och aldrig gå mot personangrepp och värna om mitt liv istället för att börja käfta upp mig.

Har du läst våra regler? Ja

Det du har gjort är absolut inte tillåtet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka