Nekad Fabian123 | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004544940/

Ditt Hex-ID: 76561199004544940 (Dec) 11000013e3e6fac (Hex)

Vad är din discord tagg? Fimpian#3101

Vem var det som bannade dig? ~Christoffer Wanzel.

Hur lång tid var din ban? 7 dagar eller 6 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM en krock som leder till att du dödar en person är otroligt dålig rp och emot våra regler

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag tydligen hammnar i en krock och sedan dödar personen men som enligt mig är ett missförstånd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis kör ut från torget parkeringen. Vi hamnar i en krock Båda bilarna krockar i varandra när vi ska köra ut från torget parkeringen då anser jag och min kompis att båda bör betala för skadorna men han vägrar det och tycker att bara vi ska swisha för skadan. Båda parterna kliver ur bilarna killen som vi krockade med verkar få utbrott och slår ner min kompis till döds och efter det försöker slå ner mig jag försvarar mig och lyckas slå ner honom sedan kommer det upp att jag blivit bannad. Jag vet att man inte ska slå tillbaka någon men jag blev väldigt arg eftersom han slog ner min kompis till döds och sparkade på min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker delvis att det var rätt av er eftersom att jag slog ner killen så han dog. Samtidigt tycker jag att det blev ett ganska olyckligt missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bara spela med stabilt internet. Hålla nere hastigheten i staden. Och inte tappa humöret och alltid vara trevligt mot andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tillkalla staff ifall det blir missförstånd och inte slå tillbaka killen utan låta staff ta hand om problemet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tilkalla support eller annan högre uppsatt ifall det blir missförstånd.

Har du läst våra regler? Ja

Det handlar inte bara om att du ska tillkalla staff det handlar även om att båda parterna blåser upp en liten krock till flertal mord. Lär er att detta är helt oacceptabelt och bevisa för mig i en ny ansökan om 24 timmar att det inte kommer hända igen så kan du få en unban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka