Nekad Fabian. | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian.

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113896133/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fabbe

Vad är din discord tagg? Lukas.#6642

Vem var det som bannade dig? Oliwer

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för bannad i dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev att jag kunde köpa saker till gänget o då menade jag t.ex så man köper in guns för 500k o så men tror dom fattade fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skriver till en kille i discord ifall vi kan mötas upp någon stans o snacka om att jag kan joina hans gäng eller tar någon Slaks interjuv typ att ja ska bli Springis eller något sånt och då Skickar han bild på de ja skrev i eran discord och säger att det är metagaming och då tror jag det så det va fel av mig att göra så och så skrev jag att jag kan köpa saker till gänget så man kan köpa gun för 500k och så men han trodde säkert jag menade något annat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej ingen felaktig fel av mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad här innan men kommer inte ihåg alla men har fått lärdom av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt att jag skulle kunna köpa saker till gänget utan att utveckla att jag menar att jag kunde köpa så man kunde köpa guns för 500k o smg för 1mille o de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka