Nekad Fabian. | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian.

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113896133/

Ditt Hex-ID: 110000144c300c5

Vad är din discord tagg? Lukas.#6642

Vem var det som bannade dig? ser inte vem det var som bannade mig

Hur lång tid var din ban? klaksco ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla på servern som fick en klakscoi huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman Användarnamnnamn: Maostro unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skjöt ner folk på torget och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta jag vet att detta är jätte grovt men jag vill bara ha en andra chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och minna polare hade trönnat på rp och servern eftersom min gängledare som jag hade stängde ner vårat gäng pågrund av att han skicka en dc till en annan mod då blev vi alla arga på honom och slutade spela sen efter det så fortsatte jag och en till av mitt kompis gäng sen så blev han bannad ochså då var det bara jag kvar alla hade slutat spela rp och jag ville igentligen fortsätta men jag hade inga som jag kände att spela med så jag tappade lusten att spela rp så jag sköjt ner folk på torget och sedan blev bannad jag har ingen aning idag varför jag gjorde det jag gjorde och jag ber så mycket om ursäkt och önskar att jag kan komma till baka till servern och skapa feta scenarion och framföra en hög rp nivå och philip om du ser detta så ber jag så mycket om ursäkt till dig och hela ditt staff team.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban det var bara mitt fel och förlåt för det

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad här innan men det var så länge sedan så jag kommer inte ihåg alla men några är powergaming och suntförnuft och det var i början av mitt rpande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vara så dum i huvudet och skjuta ner folk på torget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det kommer verkligen inte att hända igen jag lovar och Ber så mycket om ursäkt för vad jag har gjort. Och jag vill så gärna komma till baka till severn och skapa roliga och feta scenarion med mina polare igen och jag vet att det är svårt att komma tillbaks från en klacksko ban och vet inte ens att jag kommer få komma till baka jag skriver detta för att jag har börjat älska rp igen och vill verkligen spela på unive igen och skapa massa roliga rp och nya kompisar förlåt philip och staff teamet för att jag gjorde detta men jag önskar verkligen att jag kan få komma till baka och få en andra chans och börja rpa på servern igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka