Nekad Fabian. | Ban överklagan/Bullen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian.

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113896133/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fabbe

Vad är din discord tagg? Lukas.#6642

Vem var det som bannade dig? Oliwer

Hur lång tid var din ban? Är permanent banand

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för bannad ur dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag metagamade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skriver till en kille i discord ifall vi kan mötas upp någon stans o snacka om att jag kan joina hans gäng eller tar någon Slaks interjuv typ att ja ska bli Springis eller något sånt och då Skickar han bild på de ja skrev i eran discord och säger att det är metagaming och då tror jag det så det va fel av mig att göra så

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej ingen Felaktig ban det var helt fel av mig och jag ska inte göra om de ska ta det ic istället för OCC

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för saker som hände i början av mitt rpande tex suntförnuft och sånt men det har ändå på något vis gjort min rp bättre tycker jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja da det Ic Istället för OCC

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska inte Metagama. Jag förstår att jag gjorde fel det ska inte hända igen och jag ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka