Nekad Fabian. | Ansökan till Dubbelarbetare [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian.

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2006

Vad heter du på discord? Lukas.#6642

Hur länge har du spelat på Multistaden? 1.5 månad

Hur många timmar har du på Multistaden? 400

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag har länge velat jobba med två jobb på två olika karaktärer och nu har jag tagit mig tiden och ska skirva Jag kommer skilja på minna karaktärer väldigt mycket. Det gäller att inte meta och att skilja på karaktärerna. Jag gillar att bygga upp minna karaktärer. på den karaktären jag har nu är väldigt seriös med det han håller på med han är kriminell och därför vill jag bli dubbelarbetare för jag kan inte bli vissa jobb på den karaktären och jag vill fortfarande ha en Kriminell karaktär

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Man ska inte meta det ska vara som om man har precis joinat servern igen fast man kan alla regler också. Man glömmer allt som man har gjort på sin förra karaktär. och på den nya karaktären kan man har en speciell röst typ så inte folk känner igen en på rösten. och man kan har helt olika personligheter

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Jag vill bli dubbelarebetare för att jag lägger ner väldigt mycket tid på servern och spelar ungefär 12 timmar varje dag och jag kommer inte bara att spela på en karaktär kommer spela på båda så att båda karaktärerna är aktiva. och jag vill bli dubbelarbetare för att vill kunna jobba på jobb som jag inte kan med min kriminella karaktär t.ex sjukvådare och polis.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? För att ibland så tycker jag inte det är så kul och göra samma sak hela tiden och då kommer jag att kunna spela på två karaktärer och då kommer det hända nya saker hela tiden och lära känna mer folk och har kul. Jag är en seriös rpare överlag och jag vill har kul. och vill har en bättre syn över servern överlag

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har varit bannad är innan och det är såna bans jag är specielt glad över men dom flesta har varit i början av min rp och det har utvecklat min rp nivå mycket

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Ja jag förstår det

Spelar du på någon annan server för tillfället?

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka