Nekad Fabian.A | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian.A

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Min vänkåd är 1005519612. Jag heter Ahlqvist.Fabian på stram. Visste inte vad ni behövde

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? Fabian.A

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fabian som jag så att jag lätt kommer ihåg hans namn. Han är en glad person som i hela sitt liv drömt om att få bli polis. Han är runt 35 år gammal. Fabian är en slagtålig typ och tar sällan illa upp.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att hjälpa andra och försöka göra spelet mer till värklighet så att fler följer trafikreglerna. Om någon följer trafikreglerna. Dvs att man stannar vid rödljus så kommer ju flera att börga göra det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att det är en bra server och bil gärna hjälpa till.

Hur hittade du Multistaden? Den kom upp som förslag på FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara så realistiskt som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte just nu.

Utveckla lite mer på Berätta om din karaktär. och på Varför ska just du bli whitelistad? och mycket mer på Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka