Accepterad fabhed08 | Medlem ansökning [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Execist

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? Execist

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frans Lundström, 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tyst, arbetsam, stadig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Frans Lundström växte upp i en medelklassfamilj utan sin mamma som gick bort i cancer när han var nio år. Förlusten tvingade honom att växa upp snabbt och gjorde honom både tyst och eftertänksam. Han utvecklade en stark arbetsmoral och en inre styrka för att stötta sin familj och klara sig själv. Trots sorgen använder Frans motgångarna som drivkraft för att skapa en framtid han vet att hans mamma hade varit stolt över. I framtiden ska jag försöka hitta ett jobb som passar min karaktär och jag har valt att inte planera så mycket innan utan att se mig vart min roleplay tar mig. Om jag blir kriminell genom något får det vara så men min karaktär har aldrig varit någon för våld, därför har jag planerat att inte bli någon galen kriminell på en gång utan jobba in i de.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet inom rp även om det var ett tag sedan jag ägde och körde någon rp server. Därför tycker jag att min rp har rätt hög nivå och jag älskar att dra ut på scenarion och alltid utgå från hur min karaktär tänker.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte avslutar ett scenario snabbare bara för man inte kommer ”vinna” på det. Jag tycker det är en viktig regel inom rp även fast det inte är det roligaste

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag precis började rp så tänkte jag inte så mycket på självaste rp och då fick jag varning för jag spelade bara för att tjäna pengar men efter det har det inte hänt något där jag har med avsikt brutit mot en regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm eller random making deathmatch vilket betyder att man dödar någon eller skadar någon utan en anledning, vdm eller vehicle death match vilket betyder att man använder ett fordon som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka