Inaktuell Fabbn | Beslut Överklagan [Mrking, William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbn

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Ditt discord namn: Fabbn__

Ditt Hex-ID: steam:1100001436873a1

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget krim + Ban

Vem/vilka tog beslutet? Mrking och William07

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag inte skött däck och jag skulle kiddnappa han, men han sa att han skött nyss mot min grabb (atox) som e med i triad och han har klipp på att dom skött mott han innan jag skött samt så har jag klipp på att han säger att han skött min grabb.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt då jag e en grön spelare och hade inga varningar och jag har klipp på att han skött mott min grabb (atox) Då så känner jag då ska han få ett skott i pannan då man inte skjuTer däck IRL ifall en grabb har skjutit mot din grabb IRL så hade man skjutit huvudet av han. Därför tycker jag att det är felaktigt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m73XybH8zMR5Zq7D1?invite=cr-MSxyZnUsNDMzMzk4NDkw&v=120

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag vill att en admin+ tar min överklagan då jag vill höra från deras håll ifall detta är indraget och ban i 7 dagar fast han säger att han precis skjutit min grabb.

1771024455856.png Tycker att jag borde få en anledning samt så hade jag velat see motpartens klipp

Eftersom att det var mrking och william07 som tog åtgärderna är de dom som nekar/godkänner, rätt svårt för en admin som inte har någon insyn i detta att dra en rimlig slutsats.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka