Nekad Fabbn | Ban Överklagan[redbul]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fabbn

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091184545/

Ditt Hex-ID: steam:1100001436873a1

Vad är din discord tagg? Fabbn__

Vem var det som bannade dig? Redbull

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-26 025455.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom såg bara hans klipp som va 43 sekunder långt och jag tycker att jag inte fick prata ut hela min åsikt i support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart kidnappad och han sa ge mig ditt vapen ge Mig ditt vapen så jag ger han mitt vapen och sen han krockar efter typ 10 sek och min grabb som va efter han vendetta grabben dödade han och då tänkte jag att jag kunde ta tillbaka det och jag visste ej att det va ett regelbrott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så va det felaktigt ban / lite för hårt beslut. för jag visste inte att det va ett regelbrott. samt så tycker jag att man borde få söka igenom en död individ ifall den har tagit mitt vapen och jag borde få tillbaka det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sökt igenom och jag står för mitt fel och kommer inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag ett starkt ja på den frågan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Svar: ja

Tillbaka