Nekad Fabbew192 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbew192

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Yektooo/

Ditt Hex-ID: 11000010ea85f07

Vad är din discord tagg? Exy#1337

Vem var det som bannade dig? Det står inte vem som bannade mig ifrån unive's discord server.

Hur lång tid var din ban? Bannen som jag fick var permanent på discord servern.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det som står när jag försöker joina är bara att this user is banned.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att jag tror staffsen bannade mig ifrån discord servern tack vare att jag skrev till en admin på servern om han kunde läsa min medlems skap ansökan eftersom att det hade gåt nätan 2 dagar och jag ville verkligen ha min medlems roll så jag kunde spela med kompisar men nu i efterhand så tänker jag tillbaka på det och inser att det var ett dåligt val.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade spelat på unvie servern ett tag med mina kompisar men jag kunde inte göra samma saker som dom eftersom att jag inte var medlem jag ville vara med och skaffa jobb och plocka vallmo för att det gör spelet mycket roligare så jag skrev en medlemskaps ansökan men jag hade väntat i nästan 2 dagar på att någon skulle svara så jag skrev till en admin om dom kunde kolla in den men då blev jag bannad ifrån discord servern istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban enligt mig men jag visste inte häller att man inte fick skriva till admins om dom kunde kolla in medlemskap ansökningarna men nu i efterhand så känns det väldigt dumt eftersom dom behöver läsa igenom sidor med medlemskap ansökningar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte varit bannad ifrån discord servern sens tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det som jag kunnat gjort annorlunda är att jag istället för att tjata och skicka till dem privat så kan jag istället vänta och låta dem ta sin tid.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska respektera andra och inte stressa upp dem.

Har du läst våra regler? Ja

Kan inte hitta någon ban från discorden på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka