Accepterad Fabbew192 | Ban överklagan [NORRLAND]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fabbew192

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053266406/

Ditt Hex-ID: 11000014125dde6

Vad är din discord tagg? mitt discord namn är Fabbe#7199

Vem var det som bannade dig? Det var Guztafasson som bannade mig ifrån fivem servern unive

Hur lång tid var din ban? Bannen jag fick utav staffen är 24 timmar lång

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det som står när jag försöker joina fivem servern är "Du har blivit avstängd för: powegaming hoppar med bilen och säger inget samt kör in i olika föremål och rpear inte på skador ~Guztafsson"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att staffs gjorde som dom gjorde var tack vare att jag inte kunde rp på en skada då jag åkte in i sidan av ett berg och istället för att stanna rp bättre så åkte jag bara vidare och det var ett väldigt dumt val eftersom att det slutade med att jag fick en ban i 24 timmar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit och plockat 50 vallmo eftersom att jag hade inte att göra och jag var tvungen att skaffa lite pengar ås när jag plockat 50 vallmo så tog jag min bil och åkte vidare till bearbetet och så står jag där en liten stund ingen annan var där heller sen så när jag var klar med mitt beabetning så skulle jag åka ner till kärringen där jag säljer och då tog jag den snabbaste vägen genom vallmo och direkt efter att jag åkte förbi vallmo så kommer den en kurva och den kurvan var jag inte bered på så jag åkte in i berget jag sa aj men det jag gjorde fel var att jag åkte vidare nästan direkt efter jag krokat istället för att rp bättre kolla in skadorna O.S.V

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så är bannen inte felaktig eftersom att jag rp inte så bra när jag krokade och jag åkte istället vidare direkt efter nu när jag tänker på det i efterhand så känns det jävligt korkat utav mig att jag inte rp bättre på kroken.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad 2 gånger tidigare ifrån fivem servern unive då jag har blivit bannad för suntförnuft eftersom att jag inte tänkte innan jag gjorde saker så det som hände var att jag och min polare sladdade runt på piren och vi råkade kroka en gång vi rp på kroken och allt så det var bra men de som vi gjorde som var så dumt var att vi började sladda igen efter kroken och det slutade med att vi krokade igen och jag fick en ban i några dagar men det var i början när jag började spela på unive och då tänkte jag inte efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat gjort annorlunda skulle kunna varit att jag stannar till efter kroken kollar alla skador på bilen vad som har hänt med den om den är trasig eller något istället för det som jag gjorde att jag inte stannar till och bara åker vidare efter kroken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det som jag lärt mig är att jag inte ska vara för stressad eftersom när jag var på väg till kärringen för att sälja ville jag göra det så fort som möjligt och det var väldigt dumt eftersom när jag körde som jag gjorde så powergema jag och det var inte så bra eftersom jag fick en ban i 24 timmar.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka