Nekad Fabbew192 | Ban överklagan [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbew192

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053266406/

Ditt Hex-ID: 11000014125dde6

Vad är din discord tagg? mitt discord namn är Fabbe#7199

Vem var det som bannade dig? Det var var achooo som bannade mig ifrån unive role play servern.

Hur lång tid var din ban? Bannen som jag fick av Achooo blev 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det som kom upp när jag blev bannad eller när jag försöker joina RP servern är "suntföörnuft"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till varför staffsen bannade mig ifrån Unives RP server på FiveM, är att jag inte körde RP som man ska jag spelade inte med den högstas te RP nivån som jag kunde istället för det så sladdade jag runt på en parkering vid piren och så krokade jag med min kompis som också sladdade och det som jag gjorde fel då var att jag inte gjorde som jag skulle jag slöt inte med att sladda och ta det lugnt som jag skulle gjort i mitt verkliga liv istället för de så försatte jag sladda och min kompis och efter det så krokade vi igen och då var det då jag fick min ban i 3 dagar eftersom jag inte kunde tänka efter på vad jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade varit ute med min RS5 och kört runt på vägarna kollat läget chillat bara hade också dragit till auto för att kolla om min kompis MC var fulltrimad som den tidigare ägaren sa att den var sen efter vi varit hos auto så drog vi och tankade bilen så att den fick full tank och när vi var färdiga med det så bestämde vi oss att dra ner till piren parkering eftersom att vi visste att det var massor av folk där så när vi kommit ner ditt så kollade vi oss omkring på lite bilar när vi hade gjort det så hoppade jag in i min RS5 och åkte fram till polisen där jag frågade om jag kunde sladda på parkeringen och dom sa att det var okej så jag och min kompis började sladda omkring men sen efter en stund så råkade vi köra in i varandra och vi sa aj gick det bra till varandra men det var då vi gjorde fel att vi började sladda igen som vi nog inte borde gjort eftersom man inte gör det i verkligheten eftersom man bör tänka sig för som vi inte gjorde så vi hoppade in i bilarna igen och började sladda då vi

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen som jag fick i 3 dagar var inte felaktig enligt mig jag tror att den var 100% menad för mig eftersom att jag inte kunde spela med en sån hög RP nivå som jag ska istället för det så började jag inte alls tänka efter och började göra misstag t.ex. då när jag fick min ban tack vare att jag inte tänkte efter vad jag gjorde jag skulle tänkt på om jag skulle gjort det här i verkligheten istället för att bara göra det så bannen var menad för mig och ingen annan eftersom det var jag som gjorde fel och tänkte inte efter på vad jag hade gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ifrån unive 1 gång innan då jag blev bannad för "suntföörnuft" i 5 dagar eftersom att jag inte alls hade holt mig till min RP nivå som jag borde gjort då jag inte tog spelandet med RP så seriöst som jag ska jag visste inte att det var super viktigt att hålla sig till sin högstas te RP nivå som är möjligt så ifrån den bannen så lärde jag mig att spela med en mycket högre RP nivå en vad jag trodde jag behövde men den här gången så försökte jag hålla mig till min högstas te RP nivå men jag tänkte bara inte efter och det var de som gjorde så allt gick som det gick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat gjort annorlunda innan jag fick min ban skulle kunna vara att jag tänkte mig för innan jag gör något att jag inte bara kan göra allt hela tiden att man faktiskt måste tänka sig för och inte tro att allt är som en lek ibland så måste man tänka efter så man inte göra såna misstag som jag gjorde idag men man lär sig efter sina misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har faktiskt lärt mig en massa nu att ja inte ska börja tappa mitt förtroende för den höga RP nivån på unives RP server att jag alltid ska hålla mig till den högstas te och inte börja lalla runt eller spela mindre seriös bara för att man vill ibland så måste man tänka på vad som kan hända för allt går inte så bra alltid när man inte tänker efter på vad man gör så jag har lärt mig nu när jag kommer in på unives RP server så ska jag spela 10x högre RP nivåer än vad jag gjort innan jag ska maxa nu inte börja vara oseriös nu ska jag också tänka efter varje gång jag gör något så att jag inte börjar lalla.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka