Nekad Fabbew192 | Ban överklagan [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbew192

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053266406/

Ditt Hex-ID: 11000014125dde6

Vad är din discord tagg? Fabbe312#7199

Vem var det som bannade dig? Det var Guztafasson

Hur lång tid var din ban? 24 timmar blev min ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står " Du har blivit avstängd för: powegaming hoppar med bilen och säger inget samt kör in i olika föremål och rpear inte på skador ~Guztafsson"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det bannade mig för att jag åkte in i sidan på ett berg av bilen så efter 1 sek så körde jag vidare igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit och bearbetat 50 vallmo som jag tänkte åka och sälja vid kärringen och då tog jag vägen genom vallmo och så råkade jag åka in i sidan av berget och då blev jag bannad i 24 timmar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var ej felaktig eftersom att jag körde in i berget och så rperade jag inte så bra som jag skulle eftersom jag körde in i beger och sa aj men så direkt efter så körde jag vidare igen och det var dumt gjort av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad 2 gånger innan för suntförnuft då jag har kört bil på piren och krokat med min kompis 1 gång jag rp på det och allt men så direkt efter började jag sladda runt igen så krokade jag med han en gång till och då blev jag bannad men det var i början då jag började spela på unive och fattade inte reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna och rp lite bättre jag skulle också kunnat gått ur bilen kollat om den blev förstörd eller något istället för att bara åka vidare igen och inte rp så bra på det som hände.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag kan rp lite bättre även om jag bara skrapar i mot något eller krokar lite istället för att bara skita i det och åka vidare som om inget har hänt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka