Nekad Fabbew192 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbew192

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Ange ditt födelsedatum 11 September 2021

Vad heter du på discord? Fabbe312#7199

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Dem tiderna som jag spelar mellan är ungefär 17:30 till 21:00 eller 23:00 sen när det är på helgar så kan det bli lite olika men lite mer än på vanliga dagar när jag har skola.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på denna server nu i ungefär 5-6 månader och varför jag just är kvar på denna server och inte byter är för att jag gillar hur ni har byggt upp allt gillar att det är många som spelar dagligen det finns massor utav trevliga folk och mycket man kan göra och det är därför jag har spelat här nu i 5-6 månader och inte bytt server.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det som jag skulle göra om jag blir servervakt är att jag skulle se till så att alla spelar på servern ska hålla en så hög RP nivå som möjligt. Jag skulle också vara så aktiv jag bara kan på servern jag kommer dv bilar som står mitt i vägen utan någon anledning, jag kommer sv banna och kicka folk som gör fel av sig som bryter mot reglerna och lallar runt eftersom att jag vill att servern ska bli så bra som den kan. Jag skulle ha sv bannat folk som lallar runt pratar halv OOC eller ren OOC och sv banna dom om dom bara gör fel men om jag ser en person som gör något grovt så skulle jag ha klippa det sen sätta mig i support och vissa någon där vad han har gjort för fel och säga att han förtjänar en längre ban än vad han fått.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt är att jag kan börja hjälpa till lite extra börja utveckla servern och få den att stiga och bli av med allt onödigt som sker i min omgivning t.ex. om någon llalar runt, vdm, rdm eller om det ligger en bil mitt i vägen utan någon anledning.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror nog att jag skulle kunna utveckla denna server genom att jag är ganska så aktiv på servern och är med om mycket då jag också kan reglerna och då skulle det vara perfekt om jag hade haft servervakt rollen då jag spelar mycket på servern är ganska mycket vid piren och torget nu eftersom jag är Securitas O.S.V där det är mycket folk som kan göra fel utav sig och förstöra för spelare och servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom jag är dagligen aktiv jag vill hjälpa till att utveckla servern på bra sätt jag kan några kommandon som kan vara bra att använda sig utav i vissa scenarion då folk gör fel jag har också spelat på servern i 5-6 månader så jag vet ju hur allt fungerar vet vad man ska göra och inte göra.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag gillar att hjälpa folk och är även väldigt aktiv person. Jag kommer få bort alla som bara förstör rpn och vill gärna hjälpa och lära folk hur man rpar. Kommer dva alla onödiga bilar som står tillexempel på ställen som inga civila är runt om och bilen är helt övergiven. Det kommer även leda till minskad lagg på servern om jag får bort så många övergivna bilar som möjligt och det förbättrar servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska så bra kunskapar om alla kommandos på servern hur man använder dom och vad dem gör då vi har t.ex. /dv då du tar bor ett fordon ifrån och det ska man oftast använda om du hittar ett fordon som står dåligt t.ex. mitt i vägen eller m ett fordon ligger upp och ner på något konstigt ställe då det inte finns något folk i omgivningen du kan också använda dig av kommandot /freeze spelare då spelaren du fryser kommer att stå stilla då det är mycket underlättande för dig som följer efter en spelar som åker i en bil i en hög hastighet och du inte kan få tag på hens ID det finns flera kommandon som t.ex. /no clip det använder du om du vill speca någon då du är osynlig och dem som RP och gör scenariot kommer ej att lägga märket till dig då dem ej ser dig. Vi har också ett kommando som är /toggleid det använder du dig av för att se spelarnas ID då det underlättar när du ska banna någon istället för att du måste hålla in Page down. Du kan också använda dig av kommandot /skin som gör så att du eller en spelare kan få byta kläder kön hudfärg ögonfärg O.S.V och om du vill banna någon så kan du använda /sqlban som gör så att du kan banna någon i en viss tid och om du bara vill kicka en spelare så använder du dig utav /kick det finns också flera kommandon t.ex. /bring det gör så att du kan flytta en spelare ifrån en viss plats till dig och om du vill komma ditt där du satt din waypoint är /tpm och om du ska byta ditt jobb till något annat så använder du dig utav /setjob och såklart sist men inte minst så kan du använda dig utav /revive för att reviva dig eller någon annan som har dött utan någon anledning t.ex. att man buggar under marken och bara dör.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad på denna RP server.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har faktiskt varit bannad ifrån den här servern tidigare då i början när jag började spela och jag tänkte inte efter vad jag gjorde och då har jag blivit bannad för "Suntförnufft" och sen en gång för powergaming då jag åkte in i sidan av en klippa och fick ban i 3 dagar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan server för tillfället.

Sök igenom om 1 vecka och fundera men även läs lite vad servervakt innebär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka