Accepterad Fabbeh21 | Medlem ansökning (raggee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbeh21

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Halldén

Vad är ditt discord namn? Fabbeh21/Fabbe#1375

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Max Olsson är en trevlig kille som kommer ifrån Norrköping. Han föddes den 23 augusti 2002. Han Levde ett normalt liv tills att han gick i 6:an. Då gick hans pappa bort och då hamnade han i en djup depression vilket ledde till att han tänkte många gånger att han skulle ta självmord. När han fick hjälp med depressionen så blev han sakta men säkert gladare och i 9:an så hände det värsta, hans Morsa blev alkoholist och Max fick inte bo kvar hos henne. Han blev placerad på ett fosterhem i Västervik där han inte trivdes så han flydde där ifrån och då började han bo på gatan. Han Blev tagen av SOC igen och fick ett nytt fosterhem och det pågick så ett tag tills att han flydde påriktigt och tog bussen till massa olika städer. I en stad han kom till så träffade han några grabbar som var kriminella och det visste inte Max så han hängde med dem tills att en dag så sa grabbarna till Max att han skulle gå ut och skjuta en annan person i ett annat gäng med det ville inte max så han drog ifrån dem och flydde till en stad som heter Unive staden och där träffade han en kille som hette gustaf Adolfsson och dem blev vänner och dem gillade att meka med bilar och att köra bilar så dem har det kul med varandra och Max är äntligen glad igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skapar bra rp scenarion, Jag har spelat gta rp en del gånger förut och en del minecraft rp(om det gör ngn skillnad) så jag vet hur det ska gå till. Jag kommer följa reglerna och se till så att det blir en bra rp scenario runt mig. Jag tycker att rp är kul om det är seriöst och därför så kommer jag att köra seröst. jag var krim på Xr roleplay så jag vet hur det funkar och jag var polis på snöstaden rp var jag polis så jag vet hur det funkar också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario så båda kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en. T.ex om man har street race så åker man inte och rammar motståndaren så att den kör in i ett hus så att du kan vinna för att det skulle du inte göra i verkligheten.

Hur hittade du Unive? En kompis sa att han spelade på unive och att den var bra och jag såg den på tiktok så då tänkte jag att det är värt att kolla

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka