Accepterad Fabbeee | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fabbeee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013405537

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? faḅḅల#2016

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Berg och är 20. Alex har haft det bra när han växte upp, just för att han har haft bra relation till sin bror under sin barndom (även nu). Emil har hjälpt Alex mycket när han har haft det svårt med skolan och annat. Alex är en kille som gillar att umgås och kul. Alex gilar att sätta höga mål på sig själv och därför så gick han ut med exemplariska betyg och gick ut med en examen. Han gillar även bilar och att modifiera dom. Alex har också en stor passion för militären och flygvapnet. Han gillar också att träna och pusha sig själv mycket för att bli starkare och ha bra hälsa. Alex har en dröm att jobba som mekaniker för att han gillar att mecka med bilar. Hans dröm bil är en Koenigsegg Agera rs. Det är eftersom att Ageran är en riktigt läcker bil. Alex har också en bror vid namn Emil. Emil introducerade Alex till bilvärlden med sin fina bil, han har också lärt Alex mycket när det gäller bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag vill vara en del av detta fina community. Men också för att jag ska utöka min förmåga att skaffa jobb för det är lite enklare med att rpa då man kan ha jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med så bra rp som jag kan för att andra ska ha det bra och inte lämna servern för att det är dålig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna acceptera att nån annan än du vinner scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag satt o snacka med ett par kompisar och så hittade vi servern och bestämde att testa.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka