Accepterad Fabbe20 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbe20

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? fabbe

Vad är ditt discord namn? fabbe20

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Peter Bertsson är en man som föddes 1990-04-07, han har bott i den här staden i 7 år. Peter gillar att glida runt i bilen, oftast bara för att koppla av. Peters favoritbil är en BMW 327 turbo. Han hade en jobbig uppväxt, han flydde från kriget. Han flydde från Tjeckien och hans mamma dödades i kriget. Många säger att han är väldigt intressant och att han har lite aggressionsproblem och ibland kan det vara lite besvärligt. Men han kanske är lite olycklig. Peter fäller inte tårar så lätt.
Han gillar också att gå till gymmet med sina kompisar. De brukar åka dit 5 gånger i veckan. Om det behövs kommer Peter att hjälpa folk som är i nöd. Om det är något kan du ringa Peter nästan när som helst. Han är en man som står upp för folket och för sina egna åsikter. Han är godhjärtad, snygg, lång, pålitlig och inte blyg alls, så han är en bra person som man kan umgås med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra social rp som kommer utveckla servern, jag ska försöka skapa roliga scenarion med alla andra medlemmar på servern och kommer alltid hålla mig till reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska bli arg för att man förlorar ett scenario och att man ska fortsätta köra och göra det roligare för alla. man ska spela för att ha roligt och inte för att vinna scenarion. det blir roligare för alla om man inte bara går för att vinna scenarion hela tiden.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive genom några kompisar som spelar på denna server samt streamers som spelar på Unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka