Nekad fabbe1213 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fabbe1213

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabijan

Vad är ditt discord namn? fabbe1213

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fabjan Poja

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mystisk Omtänksam och vädigt cool

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter fabijan poja och älskar att hälpa folk han är ny till staden och vill lära känna nya personer och skaffa nya vänner. Han vill jobba inom vården så någonstans inne på sjukhuset så att han kan hjälpa så många som möjligt mitt mål är att träffa så många nya vänner som möjligt och ha en rolig tid

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och kreativ rp sen kan ja anmäla till staffs med /help om någon gör något regelbrott eller så

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du bara rpar för din egna vilja och inte låter andra personer vinna scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej är ny första gången inne

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm Vdm Combat logging, New Life Rule. Fear rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är erfraen inom rp från andra servers

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vad kan du bidra med till serverns RPVad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka