Accepterad Fabain Johansson | Medlem ansökning [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fabain Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor Grönstedt

Vad är ditt discord namn? theodor1742

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2008

Berätta om din karaktär.
Min karaktär heter Fabian Johansson och ska fylla 24år om ungefär 1månad. Han är ursprungligen från Sverige och Brasilien men uppväxt i Ryssland, Moskva. Fabian är en fascinerande individ med en unik bakgrund. Fabian Johansson är en fascinerande individ med en unik bakgrund och internationell prägel. Född av svensk-brasilianska föräldrar, växte han dock upp i Rysslands huvudstad Moskva. Denna mångkulturella och mångspråkiga uppväxt har präglat Fabian på många sätt och format hans syn på världen. Fabians känslor är en glad person som brukar inte bli arg. Fabians intressen är att kunna bli en del av Securitas, efter som han har sätt det som ett bra arbete. Fabian vill göra Unive till ett mer säkert ställe eftersom att det finns farliga personer överallt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå eftersom jag har massvis med erfarenhet. Jag kommer bidra till den sociala rp:n enormt eftersom att jag gillar att skaffa nya vänner. Jag kommer göra bra scenarion som alla parter kommer at tycka om. Jag vet precis hur man ska bygga upp ett scenario för att alla ska ha det så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Dom ska ha lika roligt som oss i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR (New Life Rule): Man kommer inte ihåg saker som hände IC precis innan sin karaktär dog. Metagaming: om du lär dig information OOC så kan du inte veta det IC. Copbait: Att man försöker få polisen efter sig med mening.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört rätt mycket FiveM men har vart väldigt aktiv på andra rp spel som är ungefär som FiveM.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack men hoppas att att du/ni har en fortsatt bra helg.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka