Accepterad Fab | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fab

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? F_bbe

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2006

Berätta om din karaktär. Fabian Pierce, en kille i sina tidiga 20-tal, har drömt om att bli polis ända sedan han var en liten grabb. Han växte upp i en mysig liten stad, där hans far var en schysst snubbe och en respekterad polis. Fabian såg upp till sin gamla gubbe som en riktig hjälte och lät sig inspireras av hans engagemang för rättvisa och för att hålla staden trygg. Fabian själv är en målmedveten snubbe med ett hjärta som klappar för rättvisa. Han tror på att han kan göra skillnad och hjälpa till att skapa en bättre och säkrare omgivning för alla. Han är också den typen av kille som alltid bryr sig om andra och är där för dem i nödens stund. Han har alltid varit nördig på kriminaldraman på TV och älskar att gotta sig i kriminalromaner. Dessutom är han riktigt skarp i huvudet, och det är som om han har ögon i nacken. Han missar aldrig något. Den förmågan kommer säkert att komma väl till pass i hans blivande karriär som polis. Efter att ha knogat sig igenom polisskolan ser Fabian nu fram emot att kavla upp ärmarna och göra stan säkrare. Han är helt taggad på att använda sina skills för att göra samhället tryggare och rättvisare. Han vet att det kan bli tufft ibland och farligt, men han har en stark vilja att göra världen bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas att kunna bidra med bra och rolig RP, inte bara för mig själv utan till alla inblandade. Jag är hyfsat ny till RP men hoppas kunna ha det roligt med andra och bli staff i framtiden. Vill hjälpa servern att bli så trygg som möjligt :D.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte bara ska spela för egen vinst för sin egen karaktär, utan göra spelet roligt för andra och spela för motpartens vinst i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR (New Life Rule): Man kommer inte ihåg saker som hände IC precis innan sin karaktär dog. Metagaming: Om du lär dig information OOC så kan du inte veta det IC. Copbait: Att man försöker få polisen efter sig med mening.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte kört mycket FiveM men har vart väldigt aktiv på GTA World, ett text-baserat RP spel likt FiveM.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka