Nekad fAAxxx | Ban Överklagan [Analytikern]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazy12

Icke Medlem
Meddelanden
695
Reaction score
45
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? fAAxxx

Vem var det som bannade dig? analytikern

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-29 180618.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade tracers och no water

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Börjar en dag innan, Jag har precis blivit krim och det någon dag innan och kört mycket 100k or die. Jag hade minecraft roades , ett grafik pack och tracers. Jag var inte medveten om vad man fick ha eller inte så tog de mina vänner har och körde med de. De har kört mycket mer unive en vvad jag gjort och därför trodde jag att de hade lite vett om regler och inte skulle lura mig. Men en dag innan då så var jag vid ett stort hus och blev kickad utav savage och han bad mig ta bort min grafik pack och det. Jag går direkt och om installerar fivem så jag inte har något sådant skit på min fivem. Jag hade klipps från när jag sköt ifrån centic , unive och lite annat för tänkte ej att jag gjorde fel men förstår nu i efterhand att jag gjort fel och ber om ursäkt men efter den dagen jag blev tillsagd av savage så blev jag bannad medans jag var i skolan och för jag hade det även när savage sagt åt mig så jag lärde mig dagen innan så blir jag pbannad för att jag hade kvar klipps som inte var nörvändigt alls vet inte ens var

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den är rätt placerad utav analytikern men ändå lite fel tycker jag då jag blev tillsagd en dag innan att ta bort det av savage och blir ändå bannad när jag tagit bort allt en dag efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad en tidigare gång då jag var full som qpark och kunde ej kontrollera vad jag körde. Men alla andra banns är från mina store bror som jag fick steam konto ifrån då han kör cs på mitt gamla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla över eller bara köra utan skiten hade aldrig gjort det om jag inte hade fått

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen. Kommer aldrig röra sånna skit igen. Ångrar mig tvär mycket svär på allt. Vill jätte gärna rpa på unive under sommarlovet och ja jag gjorde fel. Jag erkänner men gjorde det omedvetet tills savage sa till mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Allt jag har och säga är att jag ångrar det som fan det jag gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka