Nekad fAAxxx | Ban Överklagan [Analytikern]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazy12

Icke Medlem
Meddelanden
695
Reaction score
45
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? fAAxxx

Vem var det som bannade dig? analytikern

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-29 180618.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade tracers och no water

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo igår så hade jag tracers viste inte då jag inte kan alla regler i huvet och trodde de ej räknades som tredjeparts för det gjorde det inte på de andra serverar jag kört som shooters och pundarkvart och någon annan minns ej. Men jag dödade folk och tog klipp då mina vänner ville se min syn vinkel. Men iaf jag åkte runt med detta tills jag blev kickad av en staff som heter savage och han bad mig ta bort de och då fattar vad jag tagit på för man fick inte ha det. Men han kickar mig urservern och jag om instlarerar fivem då jag ej viste och är ganska ny till rp ba min brosha som spelat rp innan men tog bort fivem för viste ej hur annars man skulle ta bort och fortsatt rpa på ett bättre sätt utan de tracers och no water. Men dagen efter så skrev kevinchang till mig och bad mig komma support och berätta vad som hänt då. Då berättar de att jag blivit bannad då jag använde dessa skit och förstod att jag gjort fel men fick ban även när en staff sagt till mig att jag inte får ha det samt att jag tog bort det igår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är rätt. till 100% de var jag som hade missuppfattat reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag lalla som en qpark sen har min bror ägt mitt steam så vet ej vad han blivit bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat skicka ut mitt grafikpack i den kanalen i krim dcn men sket i det de var onödigt ska inte ljuga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag som sagt viste ej och efter tillsägelsen tog jag bort det och radera skiten och sen gick in som vanligt men ja, jag har lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka