Nekad Fa1AWD | Chef-jobb ansökan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fa1AWD

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du IRL? Kevin M

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 580 Timmar totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag vill utveckla mitt RPande till något bättre och göra folk glada, och jag vet att det inte har varit så mycket arbetare nu på sista tiden och vill Järna ställa upp som chef på denna server för folket och andra so kanske vill jobba hos mig. Så serven utvecklas och folket blir gladare så alla får sitt köp dom vill ha.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter via detta jobb är att jag har varit chef på andra servrar och har jobbat inom chef många gånger, jag har varit chef i Gothenburg, och i MineEX, och i Snöstaden. Jag vet hur allting fungerar och är en bra försäljare tycker jag. Så jag vet vad som krävs för att folk ska bli glada!

Berskiv din karaktär? Tjena mitt namn är ( Kevin Björnmark ) och bor i Multistaden, jag är en väldigt trevlig person och gillar att hjälpa till när jag har tid. Jag är en business man som gillar att jobba och vara med min familj, jag har jobbat som bilfirma chef och mäklar chef i andra städer, och min favorit mat är ju såklart tacos.
Jag är 38 år gammal och har både barn och fru, jag är gift. Vi är nya till denna stad som vi verkligen känner oss trygga i. Jag har en storebror som heter Jonas Björnmark som ärr lite mer framgångs rikare än vad jag är men det spelar ingen roll vi har ändå jätte bra kontakt med varandra. Jag är lite som Batman tycker jag, jag är rik och gillar att jobba mycket och köra fräscha bilar, speciellt med mina barn, Fredrik och Felix. Jag älskar champagne på en lördag kväll ute i jacuzzin tillsammans med min fru. Det som också är viktigt att veta om mig är att jag inte har så mycket respekt för kriminella invandrare för att en sån jävel dödade far min...
Och det är ungefär det mesta som ni behöver veta om mig.
Puss och Kram //Kevin Björnmark

Hur ofta kommer du vara inne? 3-4 timmar om dagen /veckan och 3-6 timmar på helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är klart jag skulle detta är en äran att ens få spela på denna server har mycket bra skrips bra och mogna folk och bra samhälle och RP, och om det nu skulle vara så att inte jag fick jobbet så finns det så mycket annat man kan göra på servern, är en stor support av eran server multistaden!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte Multistaden är den ända servern jag spelar på och kommer göra det ett långt tag till!

Har du läst våra Regler? Ja det har jag, och kommer följa dom tills jag inte spelar länge!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka