Accepterad F9ogen | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F9ogen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? F9ogen#2323

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man han heter Abdi är född 2000-02-26 Under sitt liv så har han haft både bra och dåliga perioder då för att när han va liten växte han upp i ett annat land som de va krig i redan när han va 5 år gammal så hände något hemskt de började smälla en massa där dom bodde å folk som ropa Abdi var snabb upp ur sängen men lika fort som han gick upp ur sängen blev han tagen av en soldat å båda hans föräldrar va han tvungen å lämna sig bakom han blev placerad i någon sort bunker med massa av andra barn där alla ropa å grät å Abdi hade inte fattat helt va som hade hänt efter som han då bara är 5 år gammal de tog bara två veckor innan dom fick komma ut till värden å kriget va över men när dom kom ut undra Abdi vart han skulle deras hus va sprängt å hans föräldrar fanns ingen stans.
Tiden gick och gick men tills slut hände något de kom fram någon konstig tant som fråga ifall hon kunde få lov å ta hand om Abdi bara tills han blir stor å så blev de tanten köpte mat å massor till han dom skulle till och med åka flyg plan till någon känd stad som häte unive å när dom hoppa av planet va de de coolaste Abdi hade sätt under hela sitt liv.
Å till slut kom beskedet att abdi fick liva hur länga han vill i den fina staden unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå ha allmänt rolig rp å ba ha de roligare som de går å ha på serven ❤️

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska tänka att de är du som ska vinna ett senario du måste ochså göra de roligt för dom andra som rpar

Hur hittade du Unive? Genom drobz men såg att han bytte å de va då jag ville börja på unive å sen har min kompis spelat ett t på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka