Nekad f5m | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

f5m

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Faryd

Vad är ditt discord namn? 66e.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Luca Salamovic 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Effektiv Lojal Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tydliggör målet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag har rpat i 4 år nu typ och jag har jätte mycket erfarenheter igenom rp. Jag vill jobba på en bilfirma och sälja bilar till folk så de blir nöjda.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min karaktär heter Luca Salamovic och Luca är bara 22 år gammal. Luca gillar bilar, hans favorit bil är Bugatti Divo.

Hej @f5m Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Nekad.
Anledning:
ej svarat inom 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka