Accepterad F4DED_4k | Whitelist ansökning [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F4DED_4k

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/csgopropoopy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Lidbom

Vad är ditt discord namn? F4DED#9766

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Johansson är 21 år gammal och lever ensam. Hans uppväxt har varit normal eller hur man ska säga. Han har varken varit rik eller fattig och hans mamma dog när han var 9. Hans pappa jobbade som bilförsäljare men sen sorligt nog dog hans pappa förra året. Men han var på sin pappas jobb några gånger för att han var intresserad i bilar. Och han vill gå i samma fotspår med att bli bilförsäljare. Just nu så jobbar han på postnord men får inte så mycket lön.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag har fått godkänt som bilförsäljare på marja lisa men det ända jag behöver är whitelist sen kan jag börja jobba.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att det är en rolig men serös rp server och det är bra community alltid många inne på servern

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 48 timmar på FiveM

Hur hittade du Multistaden? jag letade en bra rp server på svenska och hittade denna som hade många spelare

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad en gång på den här servern men det var en felaktig ban.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag har inte hittat någon annan bra rp server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka