Nekad f3LLYYY | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

f3LLYYY

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? f3llyyy

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas. Jonas har flera års erfarenhet inom rättsväsendet och brinner starkt för rättviso. Utöver sina arbeten har han ett stort intresse inom språkkunskaper, samt personlligutveckling. Jonas som individ är relativt utåtriktad och vågar säga till när något är fel. Under sina år har Jonas byggt flertalet relationner med andra individer som fortfarande efter flera års tid står starka. Utöver sina tidigare nämda intressen är Jonas även extremt intresserad i alla möjliga sporter och liknande. Detta intresse har han haft enda sedan barnsben och endast blivit starkare sedan dess. Som barndom hade Jonas det relativt stabilt med endast lite mindre undantag, men inget grövre. Hans föräldrar hade ganska spridda yrken men även om mamman var utomstående i bilden fanns hans pappa som var egendrivande utav företag alltid där. Precis som Jonas hade även hans far ett stort intresse inom sportvärlden och under sina yngre dagar tävlade i flertalet sporter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerade, jag är väldigt glada samt utför bra scenarion. Har deltagit i en massa scenarion och tagit stor lärdom och förändring under mitt rollspel. Med de vill jag säga att jag kommer kunnna bidra med mycket positivt innehåll.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att alla ska ha det kul, inte bara du själv. Målet är att dem andra spelarna ska utvinna minst lika mycket nöje som dig. Du ska även spela för att just dom andra ska kunna ha möjlighet i att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst samtliga utav serverns regler. Där har vi regler som fearp, pwg samt massa fler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har rollspelat på denna server under ett bra tag nu samt rollspelat på många andra servrar som royal och emerald

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka