Nekad F27SRF | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F27SRF

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199441760837/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathn

Vad är ditt discord namn? F27SRF#1459

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2009

Berätta om din karaktär. jag heter Jonas Björn och jag är 34 år gammal och jag kommer från en familj som gillar bilar och har en bilvärksta som min familj har haft i typ 50 år snart och jag kommer från sverige stockholm och jag är intresserad i bilar och min dröm bil är en dodge hellcat och min favorit fär är röd och svart och jag gillar hockey och jag skulle villa vara polis för det är mitt dröm jobb. Mitt mål på den här RP servern är att skaffa min favorit bil som är en dodge hellcat och jag vill att den ska vara röd och svart för det är mina favorit färger. och ett annat mål är att jag vill öppna en bilvärksta för jag gillar bilar och jag skulle vilja att den heter Björns bilvärksta. om min dröm om att ha en bilvärkstad inte funkar så skulle jag vilja bli polis. och om jag blir polis så skulle jag villja bli antigen civil polis eller mc polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? så jag kan vara med på en bra RP server som har en seriös RP och så jag kan njuta av den fina servern som ni har byggt up.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och jag kommer förmogligen donera och jag kommer att ansöka till polis om jag blir medlem

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör scenariot roligare och då blir bättre rp. Alltså att man inte ska komma in i ett scenario med 100% chans att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? jag hittade det igenom min kompis som spelar på unive och sedan så sökte jag på unive på youtub och då såg det bra ut och då bestämde jag mig för att börja spela på unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till

Nekad, Utveckla din karaktärsbeskrivning och försök utveckla samtliga punkter och försök igen inom kort!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka