Nekad F27SRF | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F27SRF

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathn

Vad är ditt discord namn? F27SRF#9999

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Jonas Björn han är 34 år. Han föddes i en svensk stad som heter Stockholm. Snabbt därefter började hans föräldrar gå på mycket fester och då dricka de väldigt mycket. En dag så dog båda hans föräldrar i en bilolycka när det krokade med en annan bil i motsatt riktning för att de var berusade. Nu var Jonas ensam istället för att bli kriminell som alla han andra vänner är så valde han att bli Idrottslärare i en skola. En dag så ville Jonas flyta till en annan stad han var less på att bo i en stor stad så han bokade en flygbiljett till Unive. För att få se hur det ser ut i en annan Jonas hade aldrig lämnat Stockholm förut men nu var det dags att börja om på ett nytt liv i en stad så han bosatte sig i Unive här jobbar han som gruvarbetare.
Hans ända vänner är Johan och Erik vi har alla samma vilja vi vill börja jobba på polisen vi vill inte bli kriminella och känna svarta pengar så Jonas siktar mot att jobba som polis. Han gillar att köra BMW och att trimma den. Han gillar även att köra om kring med sina vänner Johan och Erik med sin BMW.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål på unive är att jag ska skaffa ett bra jobb och sen kommer jag försöka att skaffa fina bilar som t.ex en BMW och jag vill jobba på polisen och det är mitt mål på den här servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att båda parterna i ett scenario till exempel ett bankrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela scenario för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn.

Hur hittade du Unive? jag hittade det igenom min kompis som spelar på unive och sedan så sökte jag på unive på youtube och då såg det bra ut och då bestämde jag mig för att börja spela på unive.

Nekad ansökan,
Inte tagit intervju i tid. Lycka till nästa gång!

Låser & Skickar till arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka