Nekad F27SRF | Medlem ansökning [Emnez] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F27SRF

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? F27SRF#9999

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Jonas Björn han va bara en liten kille när han först ville bli polis, anledningen varför han ville vara polis var för att hans pappa va en av dem största kriminella i Unive's historia. Jonas sattsade allt på skolan, även om han hade det svårt hemma. Jonas pappa heter Erik och är rik men han kan inte visa det för då kommer han dra mycket uppmärksamhet av polisen. Men det Erik inte vet är att Jonas kommer bli polis i framtiden och sätta in Erik Jonas pappa. Jonas tänker varje dag att han ska typ ta en av pappas pistoler och skjuta han eller något liknande. Men Jonas gör inte det för han skulle aldrig att våga och hans pappas kompisar skulle ha gjort saker mot Jonas som Jonas inte ens vill tänka på. Jonas mamma är död och har ingen att gå till för mormor bor i USA och halva släkten är död eller kriminella. Men det går bra för Jonas i skolan Jonas får C och B i alla sina ämnen. Jonas klarar skolan och när han har slutat skolan så ansöker han till polis och 4 månader senare så får han ett mail om att han ska komma på utbildning om 2 veckor. Jonas blir så glad och när utbildningen är så går det super bra för Jonas. Jonas fick veta att han klarade utbildningen och direkt när Jonas blir polis sa har han koll på sin pappa 5 dagar senare så ser Jonas hans pappa Erik sälja knark han tar han på plats med 2 andra poliser och han blir anklagad för en massor av brott Erik fick en massa tid i fängelset och Jonas levde lycklig i resten av hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst Rp, om jag blir polis eller något annat så är jag ganska bra på nästan alla jobb

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör scenariot roligare och då blir bättre rp. Alltså att man inte ska komma in i ett scenario med 100% chans att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? jag hittade det igenom min kompis som spelar på unive och sedan så sökte jag på unive på youtub och då såg det bra ut och då bestämde jag mig för att börja spela på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka