Accepterad F1skN | Ban överklagan [Gumbo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

F1skN

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/56861198828672547/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: F1skN

Vad är din discord tagg? F1skN#3648

Vem var det som bannade dig? Alexgoggle

Hur lång tid var din ban? 60 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: grov vdm ~Alexgoggle. Återstår: 59 dagar 10 timmar 11 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för de trodde att jag VDMade men det var Dsync som gjorde så att det såg ut som det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis åkte runt på en motorcykel och hade tråkigt, ser en polis, följer efter då inte har NÅGOT att göra, Jag svänger så jag ska åka förbi polisen, men mitt spel laggar till och Dsyncen drar igång och jag åker in i polisen. Sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle anse denna ban som felaktig. Då det inte var mitt fel utan allt var på grund av DSync.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad här tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, kunnat hålla mera avstånd till polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte åka så nära folk.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka