Accepterad F1sKaR3n | Medlem ansökning [GABBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1sKaR3n

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? F1sKaR3n #6666

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tyson Fox, Han kommer ursprungligen från en liten by i Brasilien, där är de väldigt hög kriminalitet och gängkrig osv, så Tyson är van vid alla skjutningar o alla olika kriminella handlingar osv, Tyson flyttade till Sverige när han va 13 och lärde sig svenska snabbt och började på en bra skola, på skolan så gick 2 av hans bästa polare, dagen dom slutade 9:an så bestämde alla 3 sig för att göra ngt olagligt, dom gick ut på en stig ute i skogen, alla 3 bär knivar, dom ser en gammal tant som e ute och plockar blommor till sin man, dom går fram till henne o sätter 1 kniv mot hennes rygg och 1 kniv mot halsen, medans den 3 håller koll på så att ingen kommer och stör eller ngt sånt, dom rånar henne på hennes plånbok, telefon, bilnycklar mm. Efter de så tjuvkopplar dom hennes bil och kör iväg, dom lämnar hennes bil i en annan skog och tar sedan bussen hem och låtsas som att inget hänt. Efter de så tänker Tyson igenom va dom egentligen gjorde, och kommer då på att det är detta han vill leva på, han vill vara kriminell, han vill va med i gäng och göra kriminella handlingar, han älskar även den kicken man får av adrenalinet och vill verkligen leva på de kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att ja har väldigt hög rp nivå, har spelat på unive sjukt länge och känner att ja skulle kunna hjälpa unive till att få bättre rp osv, ja skulle kunna hjälpa unive att få bort alla lallare med dålig rp osv, iom att ja har hög rp nivå så skulle ja kunna göra roliga saker, ha roligt me andra på unive som har samma rp nivå som mig osv. Jag har mycket kreativitet och lätt att hitta på saker som kan utveckla den sociala rpn och göra så att fler får bättre rp. Jag skulle kunna hitta på saker som ingen annan gjort innan vilket kommer leda till en förbäätrad rp nivå. (har varit medlem + krim innan) :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det gör inget om du förlorar ett scenario, utan de ska vara kul för motparten oxå dvs ett scenario ska vara kul för båda parterna. så gör ett scenario roligt istället för att endsat fokusera på att vinna

Hur hittade du Unive? De va sjukt längesen men de va när COSMO lira på unive så fick ja kärlek vid första ögonkastet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka