- Meddelanden
- 65
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994797589/
Ditt Hex-ID: 76561197960267320 (Dec) 110000100000638 (Hex)
Vad är din discord tagg? F1sKaR3n#2004
Vem var det som bannade dig? jaaakob
Hur lång tid var din ban? 3 dagar tror jag
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de jag gjorde va lalligt o förstår 100% vrf dom valde att banna mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o en grabb stod o prata sen kom de en annan o börja snacka skit om hellraisers patches där de va en dansk flagga på och ja vet att han *hinta* till mig eftersom ja e från skåne och då slog ja hnm, han tog fram lucile o slog mot mig o då tog ja hnm i th vilket va fel gjort.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte felaktig
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lallat
Har du lärt dig någonting efter din ban? yes
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 76561197960267320 (Dec) 110000100000638 (Hex)
Vad är din discord tagg? F1sKaR3n#2004
Vem var det som bannade dig? jaaakob
Hur lång tid var din ban? 3 dagar tror jag
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de jag gjorde va lalligt o förstår 100% vrf dom valde att banna mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o en grabb stod o prata sen kom de en annan o börja snacka skit om hellraisers patches där de va en dansk flagga på och ja vet att han *hinta* till mig eftersom ja e från skåne och då slog ja hnm, han tog fram lucile o slog mot mig o då tog ja hnm i th vilket va fel gjort.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte felaktig
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lallat
Har du lärt dig någonting efter din ban? yes
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja