Accepterad F1sKaR3n | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1sKaR3n

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Wirén

Vad heter du på discord? F1sKaR3n#2004

Ange ditt födelsedatum 13 November 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Alltid velat hjälpa andra på denna servern, men framförallt en genväg till att bli staff igen då de va riktigt roligt, men somsagt alltid velat hjälpa till och kunna göra skillnad på servern och vara där alltid. Men vill framförallt kunna hjälpa människor att ta sig in i rp världen och utveckla sin rp genom att bli medlem på unive!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För ja e aktiv, driver alltid saker farmåt och pushar på för att de ska ske saker. Jag har erfarenhter av detta då jag varit medlemskaps ansvarig förut och vet hur man ska ta en intervju och välja ifall personen e redo för seriös rp eller inte.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Så som man själv vill bli bemött, Trevlig, glad och positiv allatid oavsett vilka man pratar med!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man är medlem för man fler tillgångar och kan börja jobba på WL jobb såsom polis, vianor meko osv för att ta ett steg i sin rp nivå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? KUNNA ALLA REGLER!! Och ha koll på några saker gällande rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvar över dom som vill bli medlemmar, dvs att ja har ansvar för att ta in seriöst folk med bra rp och inte lallare, ja har även ansvar över att se till att alla kan reglerna och är mogna nog till att inte lalla och börja rpa seriöst. Skulle de bli att jag tar in en lallig person som medlem så är de givetvis mitt fel och ja får ta på mig den skulden.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv Varje dag efter ca 16:00 och helger närsom

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar verkligen inte på någon annan server och skulle aldrig göra!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka