Nekad F1sk | Medlem ansökning [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1sk

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Michael Thorkildsen Jensen

Vad är ditt discord namn? FarsaFishy

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Mikkel Fisk, född den 23 Augusti 1995, växte upp i en liten stad där skolan aldrig riktigt passade honom. Med låga betyg och begränsade framtidsutsikter kände han sig ofta fast, men drömmen om att bli mekaniker brann starkt inom honom. Han var fascinerad av maskiner och verktyg och kunde tillbringa timmar med att laga saker, trots att han saknade formell utbildning.
När Mikkel fyllde 22 bestämde han sig för att lämna sin hemstad och flytta till Unive, en större stad där han hoppades få chansen att förverkliga sin dröm. Men livet i Unive blev inte som han hade tänkt sig. Trots hans ansträngningar att hitta arbete inom mekanik möttes han av ständiga bakslag. Utan en stadig inkomst och utan ett nätverk att stödja sig på hamnade han snart i en nedåtgående spiral som ledde till hemlöshet. Idag lever Mikkel på gatorna, men drömmen om att bli mekaniker lever fortfarande kvar inom honom. När han stöter på trasiga cyklar eller gamla maskindelar tar han sig tid att reparera dem, som ett sätt att hålla drömmen vid liv och påminna sig själv om vem han vill vara. Trots sina svåra omständigheter håller han fast vid hoppet att en dag kunna resa sig och förverkliga sin dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra både rolig och seriös RP. Scenarion som är roliga för både mig och motspelarn. Jag har många timmar på Norsk roleplay servar med seriös roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska rpa så motparten vinner. Att göra rp där bara jag vinner i scenarion kan snabbt bli enformigt. Därför är det viktigt att rpa rättvist så alla kan ha kul på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM (random deathmatch) att man dödar nån utan en giltigt anledning. VDM att man kör över nån utan en giltigt anledning samt att använda fordonet som ett vapen. NLR Att man inte ska minnas saker som hände när man dog t.ex om jag dör i en bil olycka ska jag inte komma ihåg det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har många timmar på Norsk roleplay servar med seriös roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

+rep kännt denna grabb länge och vet han har bra erfaren heter inom norsk rp hade blivit roliga scenario me denna grabb ingame

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit sin intervju inom 48 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka