Accepterad F1rstEri | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flrstEri

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199108976417/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Stig-Åke#3182

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stig-Åke Jönsson och han är född i en liten stad i Värmland den 18 juli 1938. Han har haft ett intresse för bilar hela sitt liv och han ägnar mycket tid för att köpa/sälja bilar eller med att meka på dem. Hans mamma och pappa jobbade stora delar av hans uppväxt eftersom att de hade lite svårt med ekonomin och liknande i familjen. Hans pappa jobbade på en bensinstation och det är därifrån Stig-Åke har fått sitt bil intresse. Hans mamma var undersköterska när Stig-Åke var ung och sedan började hon jobba som sekreterare. Stig-Åke följer lagarna och respekterar polisen men eftersom att han anar att han inte har så många år kvar att leva så har han börjat att t.ex köra lite snabbare på motorvägarna och kanske skita i ett och ett annat rödljus. Stig-Åke skulle älska att jobba med olika fordon hos t.ex Mekonomen eller Falck.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en hög RP nivå men jag vill höja mitt RPande genom t.ex twitter och blocket. Jag är ofta online på eftermiddagar och/eller kvällar. Jag tycker också att Unive är överlägset den servern med det bäst community inom svensk RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en server som sköts bra av staffs eftersom att det är en väldigt hög RP nivå för att ha 10000+ medlemmar. Det är också roligt att det skapas många och roliga scenarion samt att det finns många olika yrken som man kan jobba med.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om servern och sedan dess har jag bara spelat på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att höja mitt rollspelande och att med hjälp av högt RPande försöka höja andra personers RPande. Jag vill också sprida glädje samtidigt som jag själv har roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha så roligt som jag bara kan, höja mitt RPande, försöka höja andras RPande och så vill jag sprida glädje i servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte och jag kommer förmodligen inte bli det i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka