Dubbelpost F1reetm | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1reetm

Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ditt discordnamn: F1reetm

Ange ditt födelsedatum 11 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag vill underlätta tiden att vänta i reports, support och mer rådgivande sen så kommer jag att hålla koll på rpn alltså bli rp ansvarig och support ansvarig. Jag kommer att vara en samarbetsvillig helper som kan ta kritik och tips från högre. Jag det som gör mig unik är att jag verkligen vill hjälpa till och är ingen ”fuskbyggare” som inte gör klart hela ärendet. Utan jag krigar in till det sista och är en aktiv helper.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte funkar just nu är kriminellas rp med polisen och samma med polisen. De klagar på varandra och skjuter bara mot varandra. Detta måste sättas stop för och lösas. Det kommer jag mer än gärna hjälpa till med.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kommer att granska och hålla ett extra öga på dessa rpare sen ge tydliga instruktioner till båda parterna hur interaktionerna mellan Krim och polis rpn ska gå till. Sen så har man överblick hur det ser ut om det nu skulle vara katastrofalt så kan man ge de individerna återgärder.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är ju väldigt viktigt att man är proffesionell och att man är en förebild för nya medlemmar och äldre medlemmar. Så de vet att man kan hänvisas ditt utan att de ska vara otrygga eller tro att vi inte gör vårt jobb. Så det är en viktig del av staff arbete också.

Jag kommer att stå i mitten av båda parterna när något har uppstått så jag kan ta del av båda sidorna och visa att jag inte är partisk i det hela. Det är en självklar sak :)

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har lagt upp ett schema hur exakt jag ska vara ig, staff arbete och privat livet. Så det är nemas problemas

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021… ;)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Absolut har jag det. Har varit staffs på många olika servrar och MA här men tyvärr var jag tvungen att säga upp den då jag hade saker irl som stod i vägen. Men ja jag kan och veta det mesta om helper här.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej. Jag är en krigare ut i det sista!

+rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka