Accepterad F1ree | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1ree

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? f1reetm

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roger Petersson 33

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, rolig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakrund hos min karaktär: Roger Petersson har haft en bra uppväxt med en bra uppfostran med sina familjemedlemmar och vänner och Roger har gått i skolan utan problem, han har klarat av allt utan några som helst konstigheter och sedan tagit examen. Han visar glädje och positivitet i sina tankar och vill gå framåt i livet. Hans framtidsplaner är att bli polis och hjälpa samhället att stoppa kriminella handlingar och trafik tjuvar. Roger är även en person som vill visa staden att kriminella går att kontrollera med rätt kunskap så att alla ska känna sig säkra och inte behöva stanna hemma klockan 8 på en lördag kväll för att de är rädda att bli rånade/misshandlade. Man kan även veta på hans bakgrund att han har haft en bra uppfostran och har gjort rätt av sig och inte gått fel väg i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att skriva i report när jag ser någon göra fel istället för att ge igen eller ta det med egna händer. jag kan rpa realistiskt och följa regler på unive rp , och jag kommer bidra med en bra rp så alla kan ha roligt. För att skapa unika scenarion med nya folk samt andra man träffar på.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du i ett scenario kör ett bankrån och du får dig själv arresterad för att din partner ska kunna komma undan från polisen. det är att spela för någon annans vinst i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, sunt förnuft, jag var vid piren och en röd bil kom mot mig så jag hoppade på hans tak och han bad mig gå ner men jag följde inte hans ord och då vart jag svbanad i en timme för sunt förnuft. Jag lärde mig av att det inte var logiskt och att man ska tänka sig för innan man gör något.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft: logiskt tänkande. rdm: man dödar någon utan anledning VDM: man använder en bil som ett vapen fearp: att man inte värnar om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Naj

Detta är samma konto som elliot__10. Bara att f1ree är mitt Discord namn så jag är inloggad på detta då detta är färskare. Snackade lite i sup om att man får ta vissa delar från sin förra ansökningar men jag har lagt till lite också :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka