Nekad F1ree | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1ree

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799051149/

Ditt Hex-ID: steam:110000131fed98d

Vad är din discord tagg? f1reetm

Vem var det som bannade dig? swifty

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-18 161129.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem bannade mig för att jag valde att inte värna om mitt liv och det är fullt förstårligt då jag valde att skjuta personen som riktade på oss. Men jag trodde inte det skulle sluta såhär och då fick jag mina konsekvenser och straff. Väldigt tråkigt att vara bannad och fått indragen kriminell men jag fattar varför jag fick det då jag inte gick efter reglerna och eftersom jag varit kriminell i en längre period så skulle jag såklart veta detta men Jag bröstar det och det slutade såhär men det var mitt fel och då kommer straff att komma...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Börjades med att det var 1 kille som riktade på oss när vi var fullsatta i bilen och då valde jag som satt längst bak i bilen att skjuta han som inte var rätt av mig och då var det jag som påbörjade en skottlossning mellan oss och dem andra i bilen. Som egentligen skulle kunna ändras att vi hoppade ut i bilen och fortsatt scenariot.. Men jag tänkte inte till och det var dumt av mig. Jag fick straff för det oh ångrar redan att vara bannad men också att jag fått indragen kriminell... Men efter jag hade varit i det scenariot så fick jag en dålig känsla av att "detta var inte rätt gjort"...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Klart att det inte var en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel, jag skulle inte skjutit personen utan jag skulle bara fortsatt att lyssna på vad personen sa så kunde det kanske blivit roligt för oss båda!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja blev bannad för suntförnuft när jag stod på en annans bil och dansade medans jag hoppade! Så det blir ju lite konstigt men även failrp man tänker ju inte på bil skadorna!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat varit helt tyst och hoppat ut med händerna först och inte gjort något med mitt vapen. Sen så hade de antagligen tagit oss och kidnappat så kanske det hade ledigt till ett större scenario so förhandling mellan bossar /vice bossar och det valde jag att göra till ett dåligt och tråkigt scenario genom att skjuta han men det var dumt och fattar varför jag fick ban och kriminell indragen....

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man tänker innan man gör det och att man inte gör om det. har aldrig blivit banad för detta så visste inte. men nu vet jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes, låt gärna dem som bannade mig svara på den ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka