Accepterad F1ree | Ban Överklagan (waguchampangemode#4787)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

F1ree

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799051149/

Ditt Hex-ID: steam:110000131fed98d

Vad är din discord tagg? F1ree#0412

Vem var det som bannade dig? waguchampenmode

Bild på banmeddelande: unive2023.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att wagu bannade mig för powergaming, och jag har full förståelse för att han bannade mig jag gjorde fel och accepterar bannen men jag vill ju inte vara bannad och vill ha en chans att komma in igen och jag gjorde ett regelbrott som du bannade mig för. det var jag som bara slutade powergama och jag skulle rpa på det men sen sket jag i det. Förlåt vill liksom rpa och jag ska inte göra mer misstag!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil och krockade vid polisstationen, sen sket jag i att rpa på skadorna men jag gjorde fel och jag vet inte vad som hände men vill ju kunna rpa och ha det roligt. för unive är mitt allt det är det ändå jag spelar nu... Och 8 dagars ban ja det var ett hårt regelbrott. men 8 dagars tyckte jag var långt och därför skriver jag denna ban överklagan för jag vill kunna spela idag och framöver för att göra roliga scenarion! Och då kommer inte regelbrott ske.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel garanterat. men vill fortfarande inte vara bannad för jag vill kunna göra scenarion och rpa. jag älskar unive och kan göra allt för att bli unbannad! Men jag slutade rpa på skadorna och då fick jag en smäll/ban och det tar jag men nu vet jag framöver och kommer inte göra om det. och ja det kan vara lätt att säga att man aldrig ska göra det och jag kommer inte göra om det för jag älskar unive och jag vill och kommer skapa roliga scenarion och ha en hög rp nivå!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja blev bannad för suntförnuft när jag stod på en annans bil och dansade medans jag hoppade! Så det blr ju lite konstigt men även failrp man tänker ju inte på bil skadorna!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat framför allt rpa på skadorna och den krockade n skulle jag kunna ringa 112 och sagt att jag behöver hjälp för skadorna. Jag hade också kunnat rpa mig med me och sme för att få en bra rp! Sen också kunnat köra lite lugnare för att minska krock risken

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra om det och att man tänker på att använda sme och me och kunnat ringa 112 om skadorna blir värre. Och denna bannen glömmer jag aldrig kommer ta hänsyn till varje krock och allt annat med regler!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

jag har gjort fel men tycker att jag kanske kan få en chans till. Det uppskattas jätte mycket och min vecka kommer bli räddad :))

Senast ändrad:
Tillbaka