Nekad F1ree | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1ree

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799051149/

Ditt Hex-ID: steam:110000131fed98d

Vad är din discord tagg? F1ree#0412

Vem var det som bannade dig? moezz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230201_180401.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det började med att min vän kontaktade mig för att hans steam konto vart hackat och han spelade cs för att tillägga, han bor ungefär 800 meter från mig och jag är en nära vän med han. Så han undrade om han fick låna mitt steam konto för att spela CS och inget annat och det tillägde jag till han så han vet och då kom han in på mitt fivem och skulle "testa" mina importer som hans ursäkt men sen visar det sig att han Vdmar som jag inte ens visste sen jag skulle g å in på unive efter 1 månads paus. Jag snackade med moezz och just i detta fallet finns det inga bevis som kan avgöra då jag inte känner att jag vill lita på min vän längre, så jag vet att det var mitt fel att låna ut steam kontot men jag ska aldrig göra det igen då man inte kunde lita på det.. men det var min story om händelsen och vill jätte gärna bli insläppt igen!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lånade ut mitt steam konto till min nära vän som jag trodde jag kunde lita på men i dett fall inte tyvärr.. Och han sa att han skulle vara inne på cs bara och det trodde jag tills ungefär igår när jag vart p bannad? av en anledning och ringde han och han erkände att han var inne på fivem, lite tröttsamt men nu vet jag och kommer inte låna ut mitt steam konto igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga lite både då det är mitt ansvar om mitt Steam konto men men, jag ber om ursäkt för att min vän skadade rpn lite men han är borta för gott!!! som tur är nu är det bara att upp till person att tro och släppa in mig igen, skulle varit jätte tacksamt och snällt då jag inte kunde göra så mycket men nu vet ni om han och, nej såklart jag inte kommer låna ut kontot till någon person oavsett om dem är brorsor systrar osv.!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för suntförnuft när jag var vid mekonommen och hoppade på min egna bil och väntade på hjälp, så ja det blir ju lite konstigt men jag brukar bara inte göra om mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte låna ut mitt steam konto till min vän och låtit han vänta ut vad som hade hänt med hans konto och löst problemet själv nu gjorde han dåligt för mig och han! men det händer inte att jag lånar ut mitt steam konto til någon igen! jag ångrar mig så att jag lånade ut men jag kommer att lära mig av detta så förlåt det var en olyckshändelse men vill jätte gärna komma in igen på servern!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte upprepar och att man tänker sig för vad man gjort och gör. Så som om jag skulle ståt på en bil och hoppat och lallat så ska man tänka sig extra för vad som är rätt och fel!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess vill inte vara bannad... ber om ursäkt

Väldigt knotigt att den personen går in på Unive och förstör för servern. Du ansvarar för dit konto.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka