Vidare till intervju F1PP3 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

F1PP3

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/QuexPro/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? F1PP3#1103

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Anders Oskarsson är en karaktär som är djärv och självsäker. Han har en stark personlighet och en förmåga att ta initiativet och leda andra. Han är också mycket lojal mot sina vänner och familj och är alltid beredd att ställa upp för dem.

Anders är också mycket smart och har en bra förmåga att lösa problem. Han är en strategisk tänkare och gillar att planera och organisera saker. Han är också mycket ambisiös och vill alltid sträva efter att bli bättre på det han gör.

Trots sin starka personlighet är Anders också mycket medkännande och omtänksam. Han är alltid beredd att lyssna på andra och ge råd och stöd när det behövs. Han är också en god vän och en lojal person som man kan lita på.

Anders är en karaktär som har mycket att ge och han har många olika sidor. Han är en person som man kan lita på och som man alltid kan räkna med, oavsett vad som händer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bra erfarenhet med andra RP spel och servrar. Jag har en väldigt bra förmåga att skapa verklighets situationer och att spela med inom dessa. Jag kommer att sprida och ge god glädje till Unive! Jag ska försöka vara så aktiv och engagerad både i servern och ute i discord communityn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag och mina vänner kmmer att skapa roliga och verkliga scenarion, samt sprida glädje. Jag vill även utveckla mina sociala förmågor och skulle även villa växa i detta community så att i fram tiden kunna ge ännu mer till Unive. Utavöer det så är det viktigast för mig att ha otrolig roligt på servern och att spendera måpnga timmar här men även att få lära känna många spelare och er som tillhandhåller driften på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte spela egoistiskt, man ska inte tänka att man själv bara ska vinna hela tiden utan att ifall man är med i ett scenario så ska båda parterna ha en chans att vinna alltså 50/50 så att det blir en rolig och jömställd RP.

Hur hittade du Unive? Jag har länge spelat FiveM och sedan blev jag tipsad av en kompis som sa att det var en seriös och grymm server!

Tillbaka