Accepterad !F1NSK3N | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!F1NSK3N

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? !F1NSK3N#9379

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Melker Svensson föddes upp och upväcktes på en farm utan för stockholm han gilade att hjälpa sina föreldrar att mata korna och alla andra djur. En vinter natt så när dom satt och kolla på flim radion starta och dom sa att en fånge hade rymt från fängelset i närheten plötsligt bankar någon på dören. Min pappa gick för att öppna dören fick han ett skott rakt i skallen jag och min mamma började skricka och gick o gömde oss. Han hittade oss och använda mig och min mor som gissla. Polisen kom med ni och storma dom skött mot mannen men han lyckades fly. Flera år senare Nu är Melker 20 och bor i centralla stockholm han är ute efter hämed på han som döda hans far. Melker började sälja knark för att har råd med räkningar efter ett tag köpte han han en pistol en Taurus G2S när han var ute och gick såg han mannen han földe efter han och hittade hans hus sedan gick Melker hem och gjorde sig redo att döda han. Nästa dag så gick Melker till hans hus han brött sig in och döda han. Hans grannar ringde polisen men Melker lyckades rymma till staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra senarion och bra rp och göra så båda parterna har tid och jag vill bli whitelistad för att enklare utveckla mitt rp:ande. Jag är mogen och lall är självfallet inget jag sysslar med. Jag önskar med att blir wl då min karaktär Melker Svensson kan blir krim eller jobba på ett wl job tex bilfirman

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar asså Powergaming 2. Och att kunna tålla att it bara vinna senarion.

Hur hittade du Unive? Jag satt och skorlla efter en youtube video när jag fick syn på Gms kannal jag titta några videos och tyckte det skulle bli kul att rpa här med

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka