- Meddelanden
- 40
- Reaction score
- 2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1039496940100010004
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Blev pc checkad för att staffsen tyckte ett scenario innan såg suspekt ut, men pc checken visade inget fusk eller nåt men efter märkte de att jag hade crosshair x installerat så jag blev blacklistad
Tar du ansvar för det som hände? Aa det skulle jag säga men fattade inte att crosshair x va ett grovt regelbrott och räknades som att fuska
Vad har du lärt dig sedan dess? att man inte kan använda någon sorts tredjepartsmjukvara över huvud taget
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag är ingen problemspelare, va länge sedan jag vart bannad innan denna ban och jag bidrar med bra o seriös rp
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej inget särskilt
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1039496940100010004
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Blev pc checkad för att staffsen tyckte ett scenario innan såg suspekt ut, men pc checken visade inget fusk eller nåt men efter märkte de att jag hade crosshair x installerat så jag blev blacklistad
Tar du ansvar för det som hände? Aa det skulle jag säga men fattade inte att crosshair x va ett grovt regelbrott och räknades som att fuska
Vad har du lärt dig sedan dess? att man inte kan använda någon sorts tredjepartsmjukvara över huvud taget
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag är ingen problemspelare, va länge sedan jag vart bannad innan denna ban och jag bidrar med bra o seriös rp
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej inget särskilt
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja