Antagen f1ll1ng | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

f1ll1ng

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ditt discordnamn: f1ll1ng

Ange ditt födelsedatum 9 December 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker om att hjälpa personer och är väldigt engagerad som person. Jag kommer vara aktiv och hjälpa många i reports. det finns vissa brister i rpn tex att det är lalligt på vissa ställen så som på sjukan eller på jobb. Det är också brist på social rp i krim scenarion och jag vill specca och se till så dessa delar förbättras. Kommer var väldigt aktiv i reports då jag vet hur jobbigt det är när man måste vänta typ 15 min innan nån tar den. Kommer också inte vara sån som bara öppnar och stänger reports utan lägga ner min tid så spelaren får den hjälp den förtjänar. Jag har även rpat mycket så i ärenden kommer jag kunna se från spelarens perspektiv också.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att många av jobben är för inaktiva och att det finns många kriminella som har alldeles för låg rp nivå och tycker endast om att skotta, om det finns chans för mig att göra det enklare för alla staffs på unive så borde jag ta den. Plus så tycker jag att det är extremt lalligt i vissa tillfällen som tex när folk går omkring och slåss inne på meko/auto eller håller på och skriker o lallar. Eller när typ folk inne på sjukan springer fram till sjukvårdaren och skriker på hjälp istället för att ställa sig vid en säng. Tycker att det är för lite social rp på servern och bara mest skottande från vissa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan specca mycket och hålla kolla på att det inte är lalligt och se till så att det är social rp. Jag och staffsen kan prata med varandra och samarbeta så kommer det fungera bra. Vara aktiva i reports så ifall vi ser reports på lall och sådant så är vi snabba på att ta det.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tycker det är extremt viktigt att agera professionellt som staff. För att agera professionellt så pratar man med spelarna istället för att skrika. Det är dessutom viktigt att använda sina perms till rätt saker.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer såklart var ute med kompisar under sommaren också, men kommer hinna med mycket staff arbete. Jag kommer var hemma mycket och då göra staff arbete. Det är klart att jag vill rpa, men kommer prioritera staff arbetet före.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 4 månader ungefär

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men är redo på att lära mig och göra mitt bästa

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim, eftersom jag inte kan rpa med gäng då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka