Nekad F1337 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: F1337

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198885516803

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? F1#3549

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär handlar om att hjälpa folk som behöver det hjälpa miljön samt att vara trevlig och hjälpsam, jag är 20 år och han försöker bli polis och hjälpa till så mycket det går.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker jag ska bli whitelistad för att kunna hjälpa servern så mycket som möjligt jag tänker ansöka till polis funkar inte det så spelar jag bara som en rp person

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad på den här server för den ser väldigt bra ut det är trevliga och roliga människor och mycket rp också det är bra staff och discorden har bra respons om man frågar en staff dom svarar typ på en gång bra polis och bra ambulans

Hur många timmar har du på FiveM? 138

Hur hittade du Multistaden? En kompis tipsade mig om serven

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad en gång när jag inte visste reglerna! men nu har jag lärt mig dom

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag försöker komma in på den här svenska servern så spelar inte på nån annan fivem server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka