Nekad F0pp1z | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F0pp1z

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/F0pp1z/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Forsberg

Vad är ditt discord namn? F0pp1z#5935

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Anthony Gulan och har bott i Sverige i snart 10 år men är ursprungligen ifrån Kurdistan. Min familj består av en ensam mamma med Mig (Anthony) och min storebror (Aram Gulan). Uppvuxen och bosatt i Kurdistan kan vara ett av det värsta men ändå bästa, att behöva se min bror och min mamma få kämpa för sina liv för att kunna försörja sin familj. Mamma bestämde sig för att strax efter 11 år av min uppväxt i Kurdistan fly till Sverige för att få ett bättre liv.
Resan till Sverige var tuff för mig eftersom jag var tvungen att lämna mina vänner i Kurdistan, att växa upp utan pappa (Abdul Gulan) är det värsta i mitt liv, men ska göra allt i min makt för att göra han stolt.
Kom till Sverige som 11 år utan några vänner eller pengar, Ska göra allt för att försörja min familj.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att just jag ska bli whitelistad för att jag tycker jag har ett väldigt bra spelseende och en bra personlighet, tycker rp är väldigt roligt och spela och speciellt när serverns rp tas seriöst.
Kommer att framföra min rp efter olika situationer, kommer även bidra med ett bra beteende och ett bra rp'ande

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att få lära känna nytt folk och för att jag tycker det är väldigt roligt att spela rp, speciellt som jag sa, när det tas seriöst

Hur hittade du Unive? Hitta Unive genom att skrolla igenom fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få lära känna nytt folk och att utveckla mitt rp genom att lägga ner mycket tid på denna server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka