Accepterad F0LL1N | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F0LL1N

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon FoIIin

Vad är ditt discord namn? follin

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2002

Berätta om din karaktär. Zmon Follinski

-växte upp i Paleto Bay, en liten kuststad där livet var tufft och resurserna knappa. Hans mamma kämpade för att försörja familjen, och Zmon lärde sig tidigt att klara sig själv. Som barn utvecklade han ett intresse för konst och kreativt skapande, vilket blev hans sätt att fly verkligheten. Han började göra enkla affischer och kollage av gamla reklamskyltar han hittade på gatorna.

Som tonåring började han ta småjobb, där han hjälpte lokala företag med marknadsföring. Hans naturliga talang för att skapa visuellt tilltalande material fick snart folk att lägga märke till honom. När han fyllde 18, flyttade Zmon till staden Unive för att satsa på en karriär inom marknadsföring. Genom hårt arbete och en unik kreativ stil lyckades han snabbt bygga upp ett rykte i branschen.

Idag är Zmon Follinski en framgångsrik marknadsföringsguru, känd för sin förmåga att kombinera kreativitet med strategiskt tänkande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med en bakgrund inom teater samt flertal år inom GMOD RP så är detta inget nytt för mig. Jag älskar att bidra med många små events och få folk att samlas och enas kring saker de aldrig har hört, eller prövat förut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig handlar det om att inte vara självisk och inse att det är en riktig person på andra sidan som också bara vill ha en rolig upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ingen RDM/VDM, korruption, bara vara en respektabel person som inte beter sig dåligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja men inte så mycket inom Fivem RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Generellt sett söker jag mest för att få komma i kontakt för att hjälpa till med Unives marknadsföring då jag finner att den har vissa förbättringsområden.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka