Nekad f0.r1z | Medlem ansökning [Stoufzz+Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

f0.r1z

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? f0.r1z

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven Svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Efektiv rolig snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Axel växte upp i ett område där gemenskap var viktigt men där möjligheterna ofta var begränsade redan i ung ålder lärde han sig att ta ansvarbåde för sig själv och för andra runt omkring honom hans uppväxt formade honom till en eftertänksam och målmedveten person, men också någon som bär på erfarenheter som inte alltid syns utåt. Abdi har alltid haft en stark vilja att lyckas och bevisa – inte bara för andra, utan för sig själv – att han kan skapa ett bättre liv än det han såg runt sig som barn. Framtidsplaner: Abdis mål är att bygga en stabil och meningsfull framtid. Han vill utvecklas, både personligt och professionellt, och strävar efter att hitta en väg där han kan använda sina erfarenheter till något positivt. På sikt drömmer han om att bli en förebild för andra, särskilt unga som befinner sig i liknande situationer som han själv en gång gjorde. Oavsett hinder är Abdi fast besluten att inte låta sitt förflutna definiera hans framtid – utan använda det som drivkraft.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, roliga scenarios social rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att motparten också ska ha kul och inte bara för sin egna vinst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gillar rp och är väldigt duktig på rpa ochhitta på scrnarios

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Tjo jag bor i norgie men jag är polsk och kan svenska
så tyvär kan jag it det

Senast ändrad:
Tjo jag bor i norgie men jag är svensk så tyvär kan jag it det
Du kan göra /verifieramanuellt i discord istället så kan de hjälpa dig ifall du inte har bank id

Hej!

och vad är skälen

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka